Kur Zoti u kthye dhe e shikoi Pjetrin
"Pjetri mohon Krishtin", nga Carl Heinrich Bloch (1834 – 1890) |
“31 Edhe Zoti tha: “Simon, Simon,
ja, Satani ka kërkuar t`ju shoshë ashtu siç shoshet gruri.
32 Por Unë jam lutur për ty, që
besimi yt të mos mpaket; dhe ti, kur të jesh kthyer, forco vëllezërit e tu.”.
33 Por ai tha: “Zot, unë jam gati të
shkoj bashkë me Ty edhe në burg edhe në vdekje.”.
34 Por Jezusi tha: “Pjetër, Unë të
them se sot gjeli nuk do të këndojë, para se ti të kesh mohuar tri herë se më
njeh.”.
54 Mbasi e kapën, e çuan dhe e
shtinë në shtëpinë e kryepriftit. Dhe Pjetri e ndiqte nga larg.
55 Kur ata ndezën një zjarr në mes
të oborrit dhe u ulën rreth tij, Pjetri u ul midis tyre.
56 Një shërbëtore e pa ulur pranë
zjarrit, e shikoi me vëmendje dhe tha: “Edhe ky ishte me Të.”.
57 Por ai e mohoi duke thënë: “O
grua, nuk e njoh.”.
58 Pak më vonë e pa një tjetër dhe
tha: “Edhe ti je nga ata.”. Por Pjetri tha: “O njeri, nuk jam.”.
59 Mbasi kaloi rreth një orë, një
tjetër pohoi me këmbëngulje duke thënë: “Në të vërtetë edhe ky ishte bashkë me
Të, sepse është galileas.”.
60 Por Pjetri tha: “O njeri, s’di
ç’po thua.”. Dhe menjëherë, ndërsa ai ende po fliste, këndoi gjeli.
61 Dhe Zoti u kthye, dhe e shikoi
Pjetrin. Dhe Pjetrit iu kujtua fjala që i kishte thënë Zoti: “Para se të
këndojë gjeli, ti do të më mohosh tri herë.”.
62 Atëherë Pjetri doli përjashta dhe
qau me hidhërim.”
Ungjilli sipas Lukës 22:31-34, 54-62
Çasti kur Njeriu i
Dhembjeve hedh sytë mbi apostullin, mikun e Tij mohues, për mua ka gjithmonë
efektin e këputjes së gjunjëve. Këtu u thye një rebel i lëkundshëm dhe lindi
një burrë me këmbët në shkëmb. Një mësim ose inkurajim tjetër që mund të merret
prej kësaj pjese është se sa i madh është Perëndia dhe hiri i Tij edhe në
dështimin tonë më të madh. Mendoj se më vonë në jetë Pjetri i ka qenë
falënderues Perëndisë që “e la” të kalonte këtë situatë e të përballej me
dobësinë e tij në gjithë plotësinë e saj. Jo njeriu që, me zbulesën e
Perëndisë, diti të thërriste: “Ti je Krishti, Biri i Perëndisë!”, por njeriu
që, me papërsosmërinë e tij, diti të mohonte Zotin e tij, me pas diti edhe të
kthente të lëkundshmin Gjon Mark në Mark Ungjilltarin, duke e marrë pranë tij
kur nuk ishte i denjë për besimin e askujt e duke e veshur me hirin rimëkëmbës
që i përngjiste hirit me të cilin ishte veshur më parë ai vetë. Situatat e
ndërgjegjësimit për mangësitë tona njerëzore janë dhurata të çmuara prej së
larti, edhe pse mbështjellja e tyre nuk është shkëlqyese si dhuratat e fitores
dhe suksesit. Askush nuk do të dinte të shfaqte hir nëse nuk do t’i ishte
shfaqur më parë, dhe adhurimi me kurorat e hequra nga koka është më i
shtrenjti.
Comments
Post a Comment